Post by eechidenacer on Feb 18, 2022 5:38:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Looney Tunes™ World of Mayhem ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Looney Tunes™ World of Mayhem IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset mønter ▞▞▞
▞▞▞ Looney Tunes™ World of Mayhem 2022 version ▞▞▞
Jeg elskede dette spil, indtil jeg lige brugte penge og købte tune-up-billetter til tune-up-hjulet, og mit tune-up-hjul er ingen steder at finde.
Jeg er meget skuffet. Dette er den værste begivenhed nogensinde, ikke kun mistede jeg guldbilletter og spins på tune-up hjulet fra spillet, der konstant genstartede på mig, men denne julebegivenhed var en absolut penge. Jeg brugte så mange guldbilletter til at Krump wheel ikke kunne låse ham op. Og var ude af stand til at spille begivenheden. Meget meget skuffende. Jeg spiller hver dag. Errrrr
Vbucks
Looney Tunes™ World of Mayhem - Action RPG Roolipelit zlpf
Kan ikke logge ind, bliver ved med at lukke ned efter indlæsningsskærmen er færdig. Lav det!
Spillet har regelmæssige opbremsninger, masser af fejl og fryser eller lukker sig selv ned hele tiden. Det er sjovt, når det fungerer ordentligt, men sådan en opgave, når det går galt, at jeg lukker det ned og går og laver noget andet.
Looney Tunes™ БЕЗУМНЫЙ МИР Ролевые xamj
Dette er et fantastisk spil, lige når du løber tør for energi, det er meget irriterende at prøve at finde mere energi, men når du finder det, du løber igennem, var det alt for nemt, jeg ville kun ønske, at de ville opdatere det og nå det, hvor du ikke løber ikke ind i så mange vejspærringer forårsaget af energi, hvis bare de kunne komme med en opdatering, der ville løse det, for når du finder ud af, at det bare viser sig alt for hurtigt, og det bliver virkelig irriterende, så derfor bliver jeg nødt til at tage en stjerne af
Opdatering: Det bliver ved med at blive værre på alle mulige måder. Udviklere bliver ved med at nørde alle gode ting i dette spil og forsøge at presse på at bruge penge på alle aspekter af det. Download ikke dette spil, medmindre du er skør og vildfaren nok til at bruge en formue på en spil, som dets udviklere ser ud til at ville ville lukke det ned snart. Det henvender sig ikke længere til nye spillere, og udviklerne holder aldrig deres ord, så vær smart nok til ikke at give dem nogen indtægt, da du vil blive åbenlyst forvirret
Jeg har indtryk af, at udviklerne har forladt dette spil. Bogstaveligt talt indlæses for sent hele tiden. Jeg sender en e-mail til dit supportteam, men jeg er uden tvivl
Jeg har fuld videobevis på, at dette spil er rigget, det prøver bogstaveligt talt at tvinge dig til at bruge. Jeg skal kontakte Google Play med beviserne samt handel og standarder og vil forfølge en fuld tilbagebetaling af alle penge brugt på dette spil. Pas på folk, det er en fidus, det fungerer ikke engang ordentligt. Det mest aflyttede spil på markedet holder heller ikke reglerne og reglerne i app-butikken op, hvilket er et brud på adfærd. Jeg håber, at virksomheden bliver lukket. Jeg erger folk, der har brugt til at søge refusion
Dårligste rank-up kamp i ethvert spil og endda i arena, det føles som om jeg altid bliver sat mod folk højere end mig i slagsmålskampe, og i arena oplever jeg bare en hacker, som kampskærmen aldrig indlæses, når jeg vil matche op mod denne MapnKob-fyr. Det er frustrerende.
Jeg giver det tre stjerner, fordi spillet er godt, det begivenhederne er fantastiske, det er super nemt at få melodier, men jeg har et problem, hver gang jeg prøver at kæmpe mod kampknapperne, der lige er væk, det har sket i et stykke tid, det giver mig ikke lov kæmpe den eneste kamp, jeg kan gøre, er slåskamp. Jeg ville elske at lave udfordringer eller kampagne, men jeg kan ikke forårsage, at kampknappen er væk, selv når jeg har de nødvendige melodier
Jeg ville elske at give 5 som elsker dette spil, men hvorfor starte en ny begivenhed, som du ikke kan spille efter den 3. kamp. Sæt venligst ikke en begivenhed op, før du har rettet alle fejl
Det var sjovt i starten, men nu er det bare at betale sig at vinde, nu kan du ikke spille pvp eller events, medmindre du er villig til at bruge tusindvis af dollars. Endnu et spil, der ser sjovt ud, men ekstremt grådigt, spild ikke din tid på at spille.
Jeg prøvede at spille spillet, men det lader mig ikke komme ind.
Spillet er virkelig godt, det er godt at se looney tunes tilbage i aktion, jeg elsker angrebene og hvor meget jeg kan relatere de specielle til hver karakter. Jeg er enig med en kommentar nedenfor for at implementere en dialog før færdiggørelse af ethvert ædelstenskøb... Mange gange kan du trykke på en knap ved en fejltagelse, og der går dine hårdt tjente ædelstene (hvis du ikke betaler).... Med hensyn til betaling, Jeg tror, at forskellen ville være enorm i forhold til en spiller, der ikke betaler... Og billetterne og det hele er for dyre at spare
Det er et ok spil, de burde faktisk rette op på dets fejl og afbryde forbindelsen til internettet.
Sjovt spil. Jeg er ked af at sige, at det også er det mest glitchy spil, jeg nogensinde har spillet
Så mange fejl i spillet
Jeg elsker looney tunes, og dette spil gengiver looney tunes verden, og jeg fandt nogle karakterer, som jeg vidste kendte eksisterede
Monster Legends Strategy casz
Jeg kunne ikke få adgang til spillet efter at have installeret disse seneste 2 opdateringer, fordi det blev ved med at vise mig '' critical_error_message '' igen og igen. Efter at have slettet de gamle data og genstartet spillet, lykkedes det mig kun at få adgang til at sidde fast i en meget lang løkke af unødvendig tutorial, som kunne have været undgået ved at få adgang til indstillinger i starten og indlæse mine gemmer. Efter at have gjort det, er oplevelsen stadig forfærdelig med tilfældige tutos, der overlapper mit gameplay efter at have indlæst min save. Meget dårlig oplevelse
Kanaler - Nordic Star
Spillet er generelt fantastisk, men 9 gange ud af 10 kan jeg ikke engang tjekke mit kort, det fejler bare frem og tilbage
Jeg vil gerne vide, hvorfor min konto på Google Play Spil aldrig registrerede mine præstationer i dette spil. Jeg har aldrig modtaget et, og jeg har spillet dette spil siden den dag, det udkom. Jeg har altid forbundet dette spil, men det skete aldrig. Er der en måde at rette det på?
Dejligt
Det er sjovt at spille 😊 Der er mange ting man kan lave
Vil du ikke bruge rigtige penge? Gider ikke!!! P2P. 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 ** UPDATE (11/24/21) Før opdateringen tog det for evigt at indlæse. .siden opdatering kan jeg ikke logge på det fryser hver gang🙄 Nu er det 99,9% betale for at spille, ellers kommer du ingen vegne. Udviklere, I er idioter, I har fået flere gode spillere til at stoppe på grund af jeres idioti og direkte grådighed.
Dette spil halter altid og glitter og sparker mig ud, når jeg læser skærmen og spillet, og det er altid svært, og ingen penge kan hjælpe dig med at bestå
spillet er super sjovt. fuldstændig vanedannende - har så mange toons at låse op og et niveau op. kontroller er nemme at få. det eneste problem er at få materiale til tider virker næsten umuligt. du skal kæmpe for at vinde en kasse, men du skal kæmpe konstant, hvis den bliver stjålet, da du ikke kan låse din gevinst fast. Jeg får ikke åbnet mange, så mine toons sidder fast, hvor de er. i sidste ende vil dette føles grinagtigt, frustrerende og kedeligt. så vi får se, hvor længe dette bliver installeret. for nu, kan ikke lægge det fra sig.
Nogle fejl, men det er stadig godt super god karakter ser ikke ud. Godt, men jeg kan stadig lide det.
Godt spil, det er meget nemt og sjovt at spille
Spillet er godt. Jeg nød at spille det, for jeg har været fan af looney tunes, siden jeg var barn. Men jeg havde en klage og sendte denne også via e-mail. Jeg blev krediteret 3x for at købe en begivenhedspakke. Kun mit tredje forsøg lykkedes. mine første to køb var det ikke på grund af en spilforbindelsesfejl. Jeg håber du kan gøre noget ved det. Hvis jeg ikke kan få mine penge tilbage, skal du bare give mig mine to foregående køb. På trods af ulejligheden er spillet stadig sjovt for mig. Tak!
Fedt nok
Det er et godt spil og god grafik masser af karakterer, jeg kan lide det
Spillet er rigget og ikke retfærdigt, da jeg forsøgte at fuldføre krigerkampagnen for Sylvester. Jeg prøvede at slå 4. etape akt 4. Jeg kunne ikke slå den, så jeg kunne ikke nå 3. etape, fordi jeg ville have Hector, men Jeg kunne ikke fuldføre det, men jeg så på 3. trin, det var alle max rang/niveau toons, så jeg kan ikke komme til Hector, så jeg sidder fast
Den STORE Strid is a free Entertainment app, and has been developed by Gyldendal A/S. ... Looney Tunes™ World of Mayhem - Action RPG APK.
Fantastisk spil, jeg giver det 4 stjerner, fordi der er en fejl i dette spil, spillet går et stykke tid ned mellem slagsmål
Dette er et godt spil. Tålmodighed er påkrævet. At halte fra opgraderinger til at spille kan være et problem. Besøg ofte, og du vil klare dig godt.
rimelig skægt med alle de sjove loony toons
Det er et af de bedste spil, men i lebron-opgaven står der "toon opgaver", der står "go", og jeg trykker, det tager meget lang tid at tage mig derhen.
Looney Tunes™ Mundo Insano RPG awcv
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team på Twitter: "😲🤓 What a sight ...
Looney Tunes™ World of Mayhem Lakon Peranan ijw
Fantastisk spil. Kom til at spille nogle af dine yndlings "Looneys". 4/5 stjerner. Stadig masser af plads til forbedringer. Forslag: Flere karakterer (selvfølgelig er dette i værkerne, men ikke desto mindre tænkte jeg burde tage fat.) Energi tager alt for lang tid at genopbygge, især for de senere niveauer, der har brug for 20+ energi til et forsøg. Bortset fra det, fantastisk spil, fantastisk koncept. Jeg ser frem til nyt indhold.
Jeg har prøvet at logge på spillet i over 24 timer, det kommer til dette område, hvor der står at sortere affald, og det sparker mig tilbage til telefonens hovedskærm. Jeg har afinstalleret og geninstalleret to gange, og stadig intet. Før du siger, jeg er ked af at høre, at du har problemer med dette spil, og hvordan du logger på, kan vi ikke komme til startskærmen, fordi den ikke indlæses!!!!
Det er okay. Jeg downloadede dette spil som et tilbud, og det gik aldrig igennem. Jeg sletter snart..