Post by jugodgaterspost on Feb 18, 2022 12:13:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rise of Empires: Ice and Fire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rise of Empires: Ice and Fire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange poeng ▞▞▞
▞▞▞ Rise of Empires: Ice and Fire 2022 version ▞▞▞
Toit✌
Jeg angrer virkelig når det er en Eden-begivenhet, fordi delingen av fraksjonene mellom nord og sør alltid ikke balanseres med styrken til alliansen mellom stater.
Dette er ikke imperiets tidsalder, som det later som... Spillet er også designet for å bruke irl-pengene dine som de fleste mobilspill er til denne datoen
Veldig bra
Spillet tvinger deg til en veldig lang og kjedelig opplæring. Du kan ikke hoppe over. Jeg kunne ikke senke musikken og lyden hele tiden.
Rise of Empires: Ice and Fire حکمت عملی mfv
Så langt så bra!
Spillet er bra så langt har klart å nå nivå 11 Stronghold, ga meg et anstendig spill, brukte bare £10 dessverre når du når dette nivået er jern, marmor og gull seriøst vanskelig å generere selv når jeg samler på fliser på et så lavt nivå helten ferdigheter og forskning er svært kostbare hvis du har noen sjanse til å gå videre du må kjøpe, hver pakke er hovedsakelig fokusert på 1 ting det er ikke en god variasjon på dette nivået beskytter KOSTNADER og er sjeldne belønning 4 utfordringer håper det endres l
Vi vet alle hvordan vi spiller disse spillene nå, vennligst ikke tving oss til å trykke på knappene dine for bokstavelig talt 30 minutter. Annet enn det på nivå med alle andre av disse i appbutikken..
Greit spill med mye ting å gjøre. Det er fortsatt en lønn for å vinne spillet.
Rise of Empires: Ice and Fire Стратегії ghp
Som alle andre copy+paste "strategispill". "Klikk her, og her, og her og betal for å vinne.." KJEDELIG.
Fruit Ninja® Árkádjátékok qnpi
Som langt som bra
OK til å begynne med, men kom til et punkt innen omtrent en time med det som ba meg bygge et kulllager. Jeg har allerede en, men fikk ikke kreditt for den, kan ikke slette den og xant bygge en ny på grunn av en grense. Kan ikke fortsette etter bare en times spilling.
Mistet kontoen min på grunn av deres press for å få alle til å binde kontoene sine til flere plattformer. Jeg fulgte instruksjonene for å gjenopprette tapt konto ved å opprette en ny, og den nye ville bli overskrevet av den tapte kontoen min. Fortsatt ingen original konto, og Reign of Chaos-sesongen min er ødelagt igjen. Forrige sesong var det mange av oss som ikke kunne delta den første dagen. Problemet mitt fikk samme type bot-svar som disse dårlige anmeldelsene.
Må male i begynnelsen fordi som de fleste inaktive spill er det tidkrevende, men totalt sett er det et anstendig spill hvis du vil drepe tid i et akuttomsorgs- eller dmv-venterom.
Moro, men trenger å bruke penger for å holde med toppspiller
Fantastisk morsomt spill. P2P er ikke så verst så langt
Yolo
dette er et av de mest partiske spillene..hvis du har penger til overs kan du bli kongen over natten, og dette skjer faktisk.. de som er gratis å spille tar mer enn et år å nå det nivået og statusen til de som kan kjøpe pakker med superbilletter, ressurser osv. Og dette er vanlig i alle stater. Ganske enkelt det mest partiske spillet noensinne.
Flott grafikk, god historie, givende spilling
Spillet er greit, omtrent som alle andre spill av sitt slag. Jeg liker grafikken..
Etter å ha reddet kongen og gått inn i lvl 5, frøs spillet. Jeg klarer ikke å spille videre. Selv etter siste oppdatering. Jeg kan ikke bare begynne på nytt, siden jeg ikke har en konto ennå. Vennligst gi råd.
Avslappende moro
Kjedelig
Etter den nye oppdateringen mistet jeg alt. Gikk fra nivå 12 til nivå 7. Jeg slettet det, installerte det på nytt, ingenting. Jeg har sendt 2 e-poster og ikke hørt noe. Dette er min andre anmeldelse fordi min første ble slettet. Hva skjer?
Spillverksted Flott utilgjengelig jeg bygger en leir på et sted som ikke hadde vei, noe spillet sitter fast i et oppdrag der jeg skulle bruke leiren, men jeg er virkelig dårlig
Rise of Empires: Ice and Fire Strategi ndm
For å komme høyt i spillet må du bruke penger. Det er et veldig bra spill.
Jeg er ikke så glad i mobilspill, men denne gjorde meg avhengig av denne. I motsetning til de fleste spill som simulerer flerspiller, er dette for ekte. Dere kan sende meldinger til hverandre, samarbeide i Alliance og hjelpe hverandre med å gå i kamp med andre
Dette e det beste spillet eg har spilt masse vis av sånne spill og dette er gøy og lett og brukt bar, veldig bra du er ingen og blir stor, du eier ingen ting men bygger deg oppover, du eier ingen ting, men snubler og vinner og finner og får ting gratis og hjelp av å bære og tiden er dette det beste spillet for folk som liker og starter på 0 og bygge seg oppover som et ekte spill skal være.
Mye arbeid
Moro så langt, å vente på det uunngåelige tapet av nybegynnerbeskyttelse og bli desimert av veteranspillere
Så langt så bra, vi får se etter hvert som nivåene utvikler seg om dette er et f2p- eller p2p-spill...
Morro!!!
Bra men helt likt som andre spill skulle ønske at tribalwars på norsk var ute igjen