Post by thumbbafirmnewra on Mar 17, 2022 7:48:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tomb of the Mask ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tomb of the Mask IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for å øke penger ▞▞▞
▞▞▞ Tomb of the Mask 2022 version ▞▞▞
Morsom
a serial site, extension of the Kazanlak Thracian tomb
Annonsene etter å ha fullført et nivå eller to er bare så irriterende
SVINDEL: Denne appen har et kjøpsalternativ som hevder å få "irriterende annonser til å forsvinne for alltid." Selv etter å ha kjøpt blir du FORTSATT bombardert med betalingsmurannonser, og hvis du dør for mange ganger må du SE EN ANNONSE. Kommer til å rapportere og be om refusjon!
Veldig gøy MENN! jeg skulle ønske man kunne bruke spillepenger på og hoppe over level, fordi jeg sitter fast på 133 og har vært det i 11 måneder nå....utrolig frustrerende
Vil ikke engang la meg komme forbi abonnementssiden når spillet åpner.
Flott spill, tilleggene er ikke overveldende, nivåer har jevn progresjon i vanskelighetsgrad, selv når energien din er null, kan du spille uendelig.
Wow, ikke kjedelig, veldig morsomt og vanedannende! Det er som et retrospill. Og lyden når jeg fikk en mynt eller prikker er veldig tilfredsstillende! Fortsett med det! Å, glemte nesten, du kan slå av internett før du åpner appen for å deaktivere annonsene. Og det er en arkademodus når du ikke har energi! Prøv det og ha det gøy!
Ekstremt BH spill. Jeg er veldig glad jeg lastet den ned. Levlene blir vanskeligere og vanskeligere å klare det gjør appen veldig gøyal.
Tomb of the Mask Екшън ppa
Har feil, noen ganger sveiper jeg, men karakteren går feil vei. Også den absolutte mengde annonser. Jeg kan få tre annonser før jeg i det hele tatt kan gå til neste nivå.
Det er så rart når jeg ikke flytter til den blå linjen, fryser det og alt for mange annonser
Dette spillet hadde mye potensial, men det faktum at det ikke bare er full av annonser, men også annonser for å se annonser og foreta latterlige mikrotransaksjoner, er den ultimate undergangen. Spillet er fornøyelig for det meste, men blir fort kjedelig. Det er synd at utviklerne måtte betale for penger og fortsatt ha lite eller intet nytt innhold.
litt usikker på hva jeg skal skrive (beklager)
Uselvisk kontanter.
Matix - Mental math games Pendidikan hqw
Funnnnnnnn
bra spill artig og jeg skal spille det nå
Interessant spill og morsomt å spille MEN utviklere er fokusert på å tjene penger. Grensesnitt, knapper, annonser, alt er laget for å få deg til å bruke penger, og det minner deg på det hvert eneste nivå.
Tomb of the Mask 動作 vnkm
Ganske anstendig spill, men mange annonser
Jeg liker ikke dette spillet nå, for hvert 5. eller 10. minutt fungerer ikke sveipingen min for å flytte idk om det er en feil eller ikke, men vær så snill å fikse dette, jeg er bare på trinn 36, bare vær så snill å fikse det
The inauguration of Joe Biden - CNN
Kjøp Tomb of the Mask Nintendo Switch | CD Key
Litt reklame, til høgre du komme ri spillet til vanskeligere blir det. Viss du liker litt sånn konkurranse spill bør du bare prøve ut dette
Legg til flere nivåer takk for at du la til flere nivåer <3 Dette er det desidert beste telefonspillet jeg noen gang har spilt i hele mitt liv
Kjedelig spillløkke og konstante in-your-face-tilbud til uhyrlige priser. Bokstavelig talt spør den første skjermen i spillet om du vil betale et månedlig abonnement for flere belønninger. De fleste annonser er ment å være valgfrie, men de spiller enten du klikker på dem eller ikke, ofte uten noen belønninger de skal gi.
トゥーム・オブ・ザ・マスク アクション lowf
Shadow of the Tomb Raider
Bomb Heroes SEA - Apk AMP
Dette spille er så braaaaaaaa😍😍😍😍😍
Jeg ville gitt det flere stjerner, men noen ganger når jeg spiller, oppdager ikke spillet at jeg sveiper, så jeg blir bare sittende fast på et sted, og må starte spillet på nytt for å få det til å fungere skikkelig. Vennligst fiks dette
Herregud! Før var et av favorittspillene mine, men annonsene!! De var ekstremt frustrerende å kaste bort så mye tid etter hvert nivå. Jeg avinstallerte det innen 5 minutter fordi jeg ikke tålte dem selv så lenge. Det er så ille! Med mindre annonsene fjernes, tror jeg aldri jeg kommer til å installere den. ANBEFALES IKKE FOR BARN UTEN FORELDRETS TILSYN, med mindre man ønsker å ha 20 piratkopierte apper i enheten sin. FRUSTRENDE!!
Tomb of the Mask ایکشن iqj
Kopi av pac-man
Det kan være litt vanskelig men det er gøy når du får det til👍👍
Har allerede skrevet en anmeldelse og skriver nå en annen fordi dette spillet har noen problemer. Hovedsakelig: ANNONSER OVERALT! det er sinnsykt hvor mange annonser jeg har sett i løpet av de siste 10 minuttene etter å ha spilt alene. Restart-knapper, fortsett-knapper, alt kommer inn noen sekunder senere enn det burde for å stimulere til å se annonser. I tillegg er det også et "energisystem", så hvis du vil fortsette å spille: se flere annonser. Dette spillet føles desperat og det er synd fordi det er vakkert og morsomt Ødelagt opplevelsen
Dette spillet har ALT for mange annonser og har mange ting du må betale for som gjør at spillet virker kjedelig. Jeg så også en annonse for en gjenoppliving, og når annonsen var over lot spillet meg ikke bevege meg, og så døde jeg umiddelbart. Verste spillet jeg noen gang har sett.
Jeg må si at det er et anstendig spill, bare det er alt for mange tillegg. Det virker som morsomt, men jeg ble veldig irritert over mengden tillegg.
En gåte jeg kom over ble brukt veldig bra i dette spillet ..ser bra ut, men ..på grunn av annonser ønsker jeg å avinstallere
Dette spillet er bra, men du vet at når du når til mange nivåer er det for kjedelig for meg. Jeg har en stund uten å spille det fordi det ikke er morsomt. Det er ganske enkelt for meg og jeg finner ikke et sted å bruke disse 1000 myntene som jeg har. Omtrent de to stjernene som jeg har lagt er fordi nivåene er kule og skapt veldig bra. Jeg prøver ikke å fornærme dette spillet eller prøve å legge det fra meg, jeg liker det bare ikke, og det er ikke skaperens feil. har ingen forslag til hvordan du kan gjøre spillet bedre. Takk!